RSS

WaRkAh AdiBah BuaT PaRa PeNgundi TeruTamanYa PeLaJar2x akhWat Taun 2 CaIRo..

Bismillahirrahmanirrahim....

"Ak bersaksi bahawa tiada thn yg disembh melainkn Allah dan nabi Muhammad itu pesuruh Allah.."

Warkah ini hanyalah coret2x drpd abdu yg hanya menghirup udara yg percuma, tp bukan skdr coret2x biasa..coret ini harap dapat mnjd pmbuka minda..

Rasanya lg 72 jam saya tidak akan bergelar calon..Mungkin dinaikkan gelaran sebagai ajkt ,astaghfirullah atau mungkin ahli yg biasa shj,alhamdulillah. Jangan bimbang coret2x ini bukan untuk memancing undi tp hanya ingin memberi panduan kerana saya tahu hanya allah shj yg memberi ilham untuk anda memilih siapakah bakal pemimpin anda..Yang masih tertanya2x kabur dalam membuat pilihan bolehlah membuat solat istikharah..Moga tuhan membuka ruang jalan kepada yang paling tepat..Mungkin nmpak remeh nk mengundipun wat solat istikharah..tp kne ingat pemimpin yg bakal kita pilih bakal menentukan jatuh bangun umat perubatan ini..

Walaupun saya ykin, saya atau pun calon lain masih dalam proses pentarbiyahan...Kami bukanlah org yang sgt perfect dalam mengemudikapal layar perubatan ini, yang ahlinya bgitu ramai..berbeza pandangan dan ragam,rambut sama itam hati lain2x..Jadi saya mengharapkan kerjasama drpd ukhti2x saya sekalian dpt membantu calon2x yg akan naik menjadi ajkt..Bukankah mereka pilihan anda sekalian??

Seronok rasenya kalo kita dpt bergandingan dalam semua aspek,akademik,kefaqihan dlm agama sekaligusmenempah satu perumahan istana bersama2x disyurga kelak..Amin..saya tahu fikrah kita berbeza..Tapi jannah firdausi bersama kekasih kita dan melihat wajahnya pasti menjadi hadaf kita bersama..

Maaf, coret2x ini agak panjang tp diharap dpt mengetu hati2x anda semua..Maaf tidak dpt saya lafazkn dengan kata2x..Tp diharap bhs tangan ini akan dpt sampai kepada ukhti2x yg amat saya rindui..(sjk masuk g2g ni) Maaf lama menyepi diri dan kmpen tidaklah sehebat mane..But, better late dan never kan ..Anyway, sejak masuk g2g ni makin terkesan dengan maksuh ukhuwah fillah..Akhir kata renung2xkn lah dan selamat beramal :)

Wassalam..

P/s buat dibah: Dibah sentiasa kat hati kite org ..Biarpun kita jauh dimata tp i.allah sentiasa dekat di hati..Setiap hari sayang gitu..he3

0 comments:

Post a Comment