RSS

SeLaMat Hari LahiR Mak dan Uda..

Bismillahirrahmanirrahim..

video



Selamat hari lahir mak dan uda...



wajah mak dan abah yg sentiasa menjadi pengubat rindu..sayang mak ngan abah..



birthday boy..ha3 Boy la sgt... dh bley jd bapak org dah ni..he3


Kakcik doakan agar mak, uda dan seterusnya kita semua dipanjangkan umur dimurahkan rezeki dipermudahkan segala urusan dan diberi kekuatan untuk terus beribadah kepada Allah..Amin..

Lagu ni kakcik tujukan khas wat mak dan abah..Sori la uda, takde lagu tuk uda..hahaha....

video


Sejenak hatiku mula tersentuh,
Bila terkenang ibuku nun jauh,
Aku di rantauan penuh kerinduan,
Bersama harapan pulang ke pangkuan.

Biarpun anakmu jauh di m
ata.
Namun di hati tak pernah ku lupa,
Wajah manis ibu, tutur kata,
Menjadi penyubur semangat jiwaku.

Walau selaut kucurah baktiku,
Walau segunung kutabur jasaku,
Namun takkan dapat kubalas,
Pengorbananmu waktu kecilku.

Untukmu ibu salam sayangku,
Doa dan restu kupohon darimu,
Agar dimudahkan laluan hidupku,
Menempuh dugaan di medan ilmu.





p/s: sok pekse doakn kakcik ye..hu3


Rahsia BuLan JaNuari..

Bismillahirrahmanirrahim.

JANUARI

Bercita-cita tinggi dan orangnya serius, suka mendidik dan dididik.
Sangat mudah melihat kelemahan orang dan suka mengkritik.
Rajin dan setiap yang dibuat nampak keuntungan.
Suka pada kecantikan, kekemasan dan teratur.
Bersifat sensitif dan berfikiran mendalam.
Pandai mengambil hati orang lain.
Pendiam kecuali telah dirangsang.
Agak pemalu dan mempunyai daya tumpuan yang sangat tinggi.
Mudah mendisiplinkan diri sendiri.
Badannya sihat tetapi mudah diserang selsema.
Bersikap romantik tetapi tidak pandai memperlihatkannya.
Cukup sayang pada kanak-kanak.
Suka duduk di rumah.
Setia pada segala-galanya.
Perlu belajar kemahiran bersosial.
Sifat cemburu yang sangat tinggi


Seriously macam byk jer yg terkena dgn diri tp tak semua la ye..hakhak